Planet77: Slot Online Paling Gacor Di IndonesiaPola Gacor Hari IniSitus Judi Online Terpercaya 2023
INFINI88 OFFICIAL: SLOT GACOR 2023 Pola Gacor Hari IniSitus Judi Online Terpercaya 2023
Maximaslot : Situs Judi Online RTP MAXWINPola Gacor Hari IniSitus Judi Online Terpercaya 2023
Τουρκία (03/2013)

Μετά την πρώτη συνάντηση των εκπαιδευτικών του σχολείου μας εκπαιδευτικούς από την Ιταλία, την Τουρκία και την Ισπανία, από 24 έως 28 Οκτωβρίου 2012 στο Primary school  «Ceip El Sol»της Μαδρίτης στα πλαίσια του προγράμματος Comenius 2012-14, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνάντηση στην Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας το διάστημα από 20 ως 24 Μαρτίου 2013 στο Primary school - N?kte S?zen ?lk??retim Okulu ? Instanbul ? Turkey, με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό H?rriyet Atmaca.

Στην επίσκεψη συμμετείχε  και η Σχολική Σύμβουλος της 4ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Ν. Χανίων κ. Γερούκη Μαργαρίτα, αποδεικνύοντας έμπρακτα, ότι  η θέση του Σχολικού Συμβούλου είναι κοντά και δίπλα στον εκπαιδευτικό, αρωγός στις προσπάθειές του, στηρίζοντας τον, βοηθώντας τον και δίνοντάς του δύναμη να συνεχίζει  το δύσκολο έργο του.

Η δεύτερη ομάδα των εκπαιδευτικών του σχολείου μας ξεκίνησε από τα Χανιά, την Τετάρτη 20 Μαρτίου, με την πρώτη πτήση και μέσω Αθηνών έφθασε στο αεροδρόμιο Ατατούρκ της  Κωνσταντινούπολης το απόγευμα της Τετάρτης. Εκεί μας περίμενε ο υπεύθυνος μεταφορών του ταξιδιωτικού γραφείου και ξεκινήσαμε για το ξενοδοχείο μας, που βρισκόταν στην ασιατική ακτή της πόλης. Μιας πόλης με πληθυσμό 15.000.000 περίπου κατοίκων. Πριν περάσουμε το Βόσπορο και σε καθορισμένο σημείο μας περίμεναν  η υπεύθυνη εκπαιδευτικός του προγράμματος στην Τουρκία, H?rriyet Atmaca,  και οι συνάδελφοι από την Ισπανία, οι οποίοι είχαν φτάσει την προηγούμενη ημέρα. Η φιλία, η συναδελφικότητα, η εκτίμηση, ο σεβασμός όλα μαζί όσα δημιουργήθηκαν και αναπτύχθηκαν στη Μαδρίτη φάνηκε, ότι θα είχε συνέχεια και στην Κωνσταντινούπολη. Μετά το πραγματικά πολύ συγκινητικό αντάμωμακατευθυνθήκαμεπρος το ξενοδοχείο, όπου εκεί  θα διαμέναμε όλοι οι εκπαιδευτικοί του προγράμματος.

Ένα ξενοδοχείο, το οποίο ανήκε στο Υπουργείο Παιδείας της Τουρκίας και εξυπηρετούσε αποκλειστικά  ανάγκες των εκπαιδευτικών.

Εκεί συναντήσαμε και τους συναδέλφους  από την Ιταλία, οι οποίοι είχαν φτάσει νωρίτερα την ίδια ημέρα.

Δώσαμε ραντεβού αργότερα στην είσοδο του ξενοδοχείου για το καθιερωμένο  δείπνο. Όλοι οι εκπαιδευτικοί από την Ισπανία, την Ιταλία και την Τουρκία, μαζί  με την υπεύθυνη του προγράμματος στη χώρα της, τη H?rriyet, επισκεφθήκαμε μία παραδοσιακή ταβέρνα. Ήταν όλα πολύ όμορφα? Η γνωριμία είχε γίνει στην Ισπανία, η φιλία πλέον υπήρχε και η καλή διάθεση για συνεργασία ήταν  δεδομένη. Το χαμόγελο και η χαρά είχαν την τιμητική τους εκείνο το βράδυ. Τέλος γυρίσαμε όλοι στο ξενοδοχείο  κουρασμένοι, αφού εμείς τα μέλη της ελληνικής ομάδας είχαμε ξεκινήσει από την Κίσαμο στις 04.00΄ δίνοντας ραντεβού για το επόμενο πρωί στις 08.45΄ , με την παράκληση από μέρους της H?rriyet να μην καθυστερήσουμε, για να  μην περιμένει ο οδηγός του minibus που θα μας μετέφερε στο σχολείο.

 

Πέμπτη 21 Μαρτίου 2013

Στις 09.00΄ ήμασταν στο νεόκτιστο (2008-09) τριώροφο σχολείο Primary school - N?kteS?zen ?lk??retim Okulu του Δήμου Cekmekοy, ενός από τους 39 δήμους της Κωνσταντινούπολης, 

Ένα σχολείο με 900 μαθητές, με  εκπαιδευτικό προσωπικό μόνο 34 άτομα και μεγάλο αριθμό βοηθητικού προσωπικού (καθαρίστριες, φύλακες, επιστάτες, μαγείρισσες, κ. τ. λ.). Το τουρκικό στοιχείο έντονο. Υπήρχαν φωτογραφίες και προτομές του Κεμάλ Ατατούρκ  καθώς  και η  τουρκική σημαία σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του σχολείου.

Στον πρώτο όροφο του διδακτηρίου μας υποδέχτηκε στο πολυτελέστατο γραφείο του, ο Δ/ντής του σχολείου κ. Gulder Shaki.Μετά τη γνωριμία μας και την ανταλλαγή των δώρων,  συζητήσαμε για τοπρόγραμμα που θα ακολουθούσε. Η ημέρα αυτή (21 Μαρτίου) είναι πολύ σημαντική για την Τουρκία, γιατί γιορτάζεται το «Ergenekon Epic» και το «Νevruz».

Οδηγηθήκαμε  στην αίθουσα εκδηλώσεων, όπου μαθητές και μαθήτριες με ομοιόμορφη ενδυμασία, περίμεναν τόσο εμάς από το πρόγραμμα Comenius όσο και τους επίσημους προσκεκλημένους  τον περιφερειάρχη κ. Mehmet Arslan,  τον αντιδήμαρχο κ. Senol Cetin και το δ/ντή εκπαίδευσης κ. Sitki Verin. Ομάδα μαθητριών, με παραδοσιακές στολές μας  κέρασαν λουκούμια και έριξαν στα χέρια μας  ένα είδος κολόνιας.   

Στη συνέχεια μετά τουςχαιρετισμούς και το καλωσόρισμα μας από τον περιφερειάρχη, τον αντιδήμαρχο και το διευθυντή εκπαίδευσης   οι μαθητές παρουσίασαν θεατρικά και μουσικά κομμάτια. Τα θεατρικό αναφερόταν σύμφωνα με την τουρκική μυθολογία στο ξεκίνημά τους από τα βάθη της Ασίας αλλά και στην πρώτη μέρα της άνοιξης( 21 Μαρτίου), της νέας ζωής. Επίσης τραγούδησαν τραγούδια Ισπανικά, Ιταλικά και Ελληνικά.

Μετά περάσαμε στην αυλή του σχολείου, όπου μας παρουσίασαν το δεύτερο μέρος της γιορτής τους. Η γιορτή περιελάμβανεάναμμα φωτιάς και πέρασμα πάνω από τη φωτιά, τσούγκρισμα αυγών και παρουσίαση  παραδοσιακών  χορών της Τουρκίας από  μαθητές και μαθήτριες του σχολείου.

Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων είχε πλέον το λόγο. Σε σύντομο χρονικό διάστημα στρώθηκαν τραπέζια και σερβιρίστηκαν παραδοσιακά φαγητά της χώρας.  Εδώ νιώσαμε την «πίεση» των γονέων,  να γευτούμε όλα τα παραδοσιακά φαγητά, που είχαν ετοιμάσει ειδικά για μας. Ταυτόχρονα? αφού ήδη η ώρα ήταν 13.00 ?οι μαθητές γευμάτισαν  στο εστιατόριο του σχολείου. Όλοι οι μαθητές, όπως μάθαμε, σιτίζονται δωρεάν.

Ήταν όμως  ώρα να επισκεφθούμε και τις σχολικές αίθουσες. Οι μαθητές των  Γ΄ και Δ΄ τάξεων  μας υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά αλλά και περιέργεια. Εντύπωση μας προκάλεσε ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τάξη. 42 στην Γ΄ και 45 στη Δ΄. Μας έδωσαν  αναμνηστικά δώρα και μας ευχήθηκαν να περάσουμε όμορφα όλες τις μέρες της παραμονής μας στην πόλη τους.

Τέλος, μας κάλεσε ο Διευθυντής του σχολείoυ στο γραφείο του, όπου μας παρέδωσε αναμνηστική πλακέτα του σχολείου.

Η ώρα ήταν πλέον 16.30΄, ώρα λήξης της λειτουργίας του σχολείου. Με πολλή προσοχή οι επιστάτες του σχολείου με τους οδηγούς συνόδευσαν τους μαθητές στα λεωφορεία. Σε σύντομο  χρόνο ? παρότι στο σχολείο, όπως προαναφέραμε, φοιτούν 900 μαθητές ? έγινε η επιβίβαση για την επιστροφή στα σπίτια  τους. Εμείς επιβιβαστήκαμε  στο δικό μας λεωφορείο, για να επιστρέψουμε  στο ξενοδοχείο.

Κατά την επιστροφή μας η υπεύθυνη του προγράμματος πρότεινε να κάνουμε δύο στάσεις. Η πρώτη έγινε στο παραδοσιακό εργοστάσιο γυαλιού  CAMOCAGI  VAKFI με  υπέροχα εκθέματα. Η δεύτερη στο πάρκο Τema Vaufi Park, το ωραιότερο σημείο της Κωνσταντινούπολης, σύμφωνα με τη Χουριέτ.

Στη συνέχεια γευματίσαμε στην παραλία του Βοσπόρου, όπου ανταλλάξαμε απόψεις, σκέψεις, εντυπώσεις, τόσο για το σχολείο όσο και για την πόλη και επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας αργά.

 

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2012

Στις 09.00΄το επόμενο πρωί  βρισκόμασταν και πάλι στο τριώροφο σχολείο. Στην είσοδο του κτιρίου μάς υποδέχτηκαν  η υπεύθυνη του προγράμματος στην Τουρκία, ο Δ/ντής και οι δύο υποδ/ντές του σχολείου. Μας συνόδεψαν στην αίθουσα συνεδριάσεων και ενημερωθήκαμε από το διευθυντή  για το εκπαιδευτικό σύστημα της Τουρκίας. 

    Πληροφοριακά αναφέρουμε, ότι  η αλλαγή στο εκπαιδευτικό τους σύστημα  ξεκίνησε στις 12 Απριλίου 2012. Το ονομάζουν 4+4+4 και είναι υποχρεωτικό για παιδιά από 8 έως 12 χρόνων. Η φοίτηση στο νηπιαγωγείο είναι προαιρετική. Υπάρχουν βέβαια βρεφονηπιακοί σταθμοί, νηπιαγωγεία, παιδικοί σταθμοί, ειδικά σχολεία και ιδιωτικά σχολεία. Τα βιβλία διανέμονται δωρεάν έως και το γυμνάσιο. Πληροφορηθήκαμε ακόμα, ότι τη μεταφορά των μαθητών από και προς το σχολείο σε όλες της περιοχές εκτός της Κωνσταντινούπολης την έχει αναλάβει η πολιτεία. Επειδή όμως υπάρχουν πάρα πολλοί μαθητές που φοιτούν σε σχολεία μακριά από τον τόπο κατοικίας τους , η πολιτεία έχει φροντίσει για την ίδρυση και τη λειτουργία οικοτροφείων, ώστε να εξυπηρετούνται. Διδάσκονται υποχρεωτικά την αγγλική γλώσσα και επιλέγουν τη γερμανική ή τη γαλλική ως δεύτερη ξένη γλώσσα.

Το διάλειμμα οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί της Τουρκίας είχαν ετοιμάσει και μας προσέφεραν παραδοσιακό  τσάι, καφέ και πολλά εδέσματα.

Στη συνέχεια παρουσιάσαμε  τα λογότυπα που είχαμε ήδη ετοιμάσει στα σχολεία μας. Οι μαθητές μας είχαν σχεδιάσει και χρωματίσει ένα λογότυπο σχετικό με το θέμα του προγράμματος. Η κριτική επιτροπή απαρτίζονταν από ένα εκπρόσωπο  κάθε ομάδας και την εκπαιδευτικό των καλλιτεχνικών του σχολείου. Την πρώτη θέσηκατέλαβαν οι Ιταλοί μαθητές. Αναφέρουμε ενδεικτικά ότι  όλες οι ζωγραφιές των μαθητών ήταν παρόμοιες, καταδεικνύοντας ότι οι λαοί της Μεσογείου έχουν πάρα πολλά κοινά σημεία.

Έπειτα οι εκπαιδευτικοί  των συμμετεχόντων  χωρών παρουσίασαν το σχολείο τους και την περιοχή τους. Εμείς παρουσιάσαμε σε Ρ/Ρ την ιστορία του σχολείου μας από την ίδρυσή του, τις δραστηριότητές μας και σε video την περιοχή μας, τις φυσικές ομορφιές της, τη φιλοξενία, τα ήθη και τα έθιμα μας,  τους χορούς, τη μουσική μας παράδοση και  σκηνές από την  καθημερινή μας ζωή.

Μετά ανταλλάξαμε τις εργασίες που είχαν ολοκληρώσει οι μαθητές στα σχολεία τους. Εμείς παραδώσαμε έντυπα, τις μαθητικές δημιουργίες με τους μύθους του Οδυσσέα, του Ηρακλή και του Θησέα, ένα επιτραπέζιο παιχνίδι με θέμα «Οι περιπέτειες του Οδυσσέα» και  ένα κυβοπάζλ τεσσάρων ιστοριών. Όλα δημιουργίες των μαθητών του σχολείου μας με τη βοήθεια των δασκάλων τους.

Παρόντες στις παρουσιάσεις  ήταν οι περισσότεροι εκπαιδευτικοί του σχολείου.

Πριν ολοκληρωθούν οι εργασίες της ημέρας δώσαμε ένα συμβολικό δώρο στη συνάδελφό μας τη Χουριέτ, αναγνωρίζοντας την υπερπροσπάθειά της κατά τη δεύτερη συνάντηση  στη χώρα της  για τις ανάγκες του προγράμματος Comenius,

Στη συνέχεια ο Δ/ντής του σχολείου και η υπεύθυνη του προγράμματος μας ενημέρωσαν, ότι είμαστε προσκεκλημένοι του Δημάρχου του Δήμου Cekmekοy. Πάλι με το minibus σε αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα ? λόγω κυκλοφοριακού, του μεγαλύτερου προβλήματος της Κωνσταντινούπολης ? φθάσαμε στο Δημαρχείο. Ένα κτίριο καινούριο, σύγχρονο με πολλά συστήματα ελέγχου και  ασφάλειας. Μας υποδέχτηκε ο δήμαρχος κ. PoyrazAhmet, οαντιδήμαρχος κ. Senol Cetin, εκπρόσωπος του πρωθυπουργού της Τουρκίας κ. Τεγίπ Ερτογάν και ο Δ/ντής Εκπαίδευσης του Δήμου κ. Sitki Verin.

Αφού πρώτα μας καλωσόρισε, μας έδωσε πληροφορίες για το Δήμο και τόνισε, ότι γι? αυτόν πρώτη προτεραιότητα  είναι η εκπαίδευση. Μας ανέφερε ότι από το Δήμο δαπανήθηκε ποσό 1.000.000 ? μόνο για σχολεία και εκπαιδευτικά προγράμματα και  μας έδωσε το λόγο για να εκφράσουμε τις δικές μας απόψεις και εντυπώσεις.

Τελειώνοντας,  μας πρόσφερε αναμνηστικά δώρα και  μας προσκάλεσε για φαγητόπαρά τις αντιρρήσεις μας, αφού είχαμε ακόμη εργασίες σχετικές με το πρόγραμμα για την επόμενη συνάντηση μας στην Ιταλία.

Η φιλοξενία του Δημάρχου ήταν μοναδική. Πραγματοποιήθηκε σε παραδοσιακή ταβέρνα της περιοχής του Δήμου και προσπάθησε στο σύντομο αυτό χρονικό διάστημα να γευτούμε πολλά πιάτα της τούρκικης κουζίνας. Όμως, ενώ ήταν πλέον ώρα της επιστροφής, μας ανακοίνωσε ο Δ/ντής του σχολείου, ότι μας περίμενε για ένα τσάι ο περιφερειάρχης κ. Mehmet Arslan   στο γραφείο του.

 Έτσι φτάσαμε και στην Περιφέρεια, σε ένα κτίριο εφάμιλλο του Δημαρχείου. Μας καλωσόρισε, μας πρόσφερε τσάι και μας ανέφερε, ότι είναι τιμή τους που φιλοξενούν ανθρώπους χωρών της Μεσογείου, η οποία μας ενώνει. Σε ερώτηση του Ισπανού συναδέλφου «αν θέλει η χώρα του να ενταχθεί στην Ευρωπαϊκή Ένωση» μας απάντησε χαρακτηριστικά: «Στην Ευρωπαϊκή Ένωση ναι, στο Ευρώ όχι». Τελειώνοντας, αφού μας ευχήθηκε καλή παραμονή στην Κωνσταντινούπολη, μας αποχαιρέτησε λόγω φόρτου εργασίας.

Στη συνέχεια τα μέλη όλων των ομάδων ξεκίνησαν  για το Πατριαρχείο, στο Φανάρι. Σαν Έλληνες και σαν Ορθόδοξοι το είχαμε ζητήσει από τη συνάδελφο Χουριέτ, η οποία και το ενέταξε στο πρόγραμμα των επισκέψεων.

Μετά από  δύο ώρες περίπου φτάσαμε στο Πατριαρχείο. Ανηφορίσαμε προς τον Πατριαρχικό Ναό του Αγ. Γεωργίου. Ήταν Παρασκευή, 17.30΄και ήδη είχε  αρχίσει η Ακολουθία των  Α΄  Χαιρετισμών στην Υπεραγία  Θεοτόκο. Ίσως ήταν και η πιο κατανυκτική στιγμή της παραμονής μας στην Κωνσταντινούπολη. Μπαίνοντας όλοι στην εκκλησία νιώσαμε δέος ακούγοντας «Τη υπερμάχω στρατηγώ τα νικητήρια» από τον Παναγιώτατο Πατριάρχη μας κ. κ. Βαρθολομαίο. 

Στη συνέχεια και μετά το τέλος  της Ακολουθίας των Χαιρετισμών, περπατήσαμε προς το Μεγάλο Παζάρι υπό καταρρακτώδη βροχή. Όμως η ιδιαιτερότητα του παζαριού, η πληθώρα του κόσμου και των εμπορευμάτων μας έκανε να αγνοήσουμε τη βροχή.

Αργότερα οι Τούρκοι συνάδελφοι είχαν προγραμματίσει δείπνο σε παραδοσιακή ταβέρνα, ώστε να ακούσουμε παραδοσιακή μουσική και να παρακολουθήσουμε χορούς και έθιμα της Τουρκίας. Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο μας  αργά και πάρα πολύ κουρασμένοι, δίνοντας ραντεβού την επόμενη στις 08.30 π.μ.

 

Σάββατο 23 Μαρτίου 2012

Συνεπείς στο πρωινό ραντεβού μας, όλες οι ομάδες συναντηθήκαμε στην είσοδο του ξενοδοχείου, όπου μας περίμενε ο οδηγός μας για τη μετακίνησή μας προς το σημείο που είχε προκαθοριστεί από την Χουριέτ. Σε σύντομο χρονικό διάστημα φτάσαμε στην παραλία και στο σημείο από όπου τα καραβάκια μεταφέρουν  τους επισκέπτες σε διάφορα αξιοθέατα της Πόλης.

Η H?rriyet, μας είχε ετοιμάσει μία έκπληξη. «Θα πάμε στο άλλο άκρο της Κωνσταντινούπολης διασχίζοντας το Βόσπορο», μας είπε. Επιβιβαστήκαμε, λοιπόν, στο τουριστικό σκάφος και ξεκινήσαμε το ταξίδι μας.  Η ξεναγός άρχισε να μας δίνει τις πρώτες πληροφορίες. Εντύπωση προκάλεσε σε εμάς τους Έλληνες, ότι δεν έγινε καμία αναφορά στη βυζαντινή περίοδο αλλά μόνο στη λατινική, τη ρωμαϊκή και την οθωμανική.

   Αφού αποβιβαστήκαμε από το σκάφος, επιβιβαστήκαμε στο  minibus και ξεκινήσαμε για το παλάτι του Σουλτάνου, το Τοπ Καπί. Στη διαδρομή περάσαμε από το ναό της Αγίας Ειρήνης, όπου σήμερα  χρησιμεύει ως  πολεμικό μουσείο. Το παλάτι αρκετά ενδιαφέρον, έντονο το τουρκικό και το μουσουλμανικό στοιχείο, με πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών.

Στη συνέχεια επισκεφθήκαμε την Αγία Σοφία, την εκκλησία των εκκλησιών. Νιώσαμε δέος και καταλάβαμε γιατί ειπώθηκε από τον  Ιουστινιανό η φράση «Νενίκηκά σε Σολομών». Μόνο που το μουσουλμανικό στοιχείο τόσο έξω όσο και μέσα στο ναό ήταν πολύ έντονο. Δε βιαστήκαμε όμως ούτε εμείς, ούτε οι συνάδελφοι από την Ιταλία και την Ισπανία. Όλοι θαυμάσαμε την υπέροχη αρχιτεκτονική της, νιώσαμε δέος στο εσωτερικό της αλλά ταυτόχρονα ήρθε στο μυαλό μας και η ιστορία της. . .

Μετά επισκεφθήκαμε το Μπλε Τζαμί. Πολλοί επισκέπτες  από διάφορες χώρες.  Άλλη θρησκεία, άλλος τρόπος λατρείας,  διαφορετική «επικοινωνία» με το θεϊκό στοιχείο . . .

Η ξενάγηση στην περιοχή κράτησε έως αργά το απόγευμα. Πριν φτάσουμε στο ξενοδοχείο περάσαμε από το παζάρι των μπαχαρικών και δώσαμε ραντεβού για το αποχαιρετιστήριο δείπνο μια και την επόμενη θα επιστρέφαμε  όλοι στις πατρίδες μας.

Κατά τη διάρκεια του δείπνου ανταλλάχτηκαν απόψεις, ιδέες, σκέψεις, έγιναν προτάσεις και οι υπεύθυνοι των ομάδων δώσαμε ραντεβού για το επόμενο πρωί της Κυριακής, ώστε να τακτοποιήσουμε τις  τελευταίες  εκκρεμότητες της επόμενης συνάντησης.

Ώρα 09.30΄. Η Τζουλιέτα, ο Ντέηβιντ, η H?rriyet και ο γράφων, σε ειδικό χώρο του ξενοδοχείου συζητήσαμε για την επόμενη συνάντηση στην Ιταλία. Δεν υπήρξαν διαφωνίες. Ίσως από σεβασμό και εκτίμηση που τρέφει ο καθένας για όλους. Ένας από τους στόχους του προγράμματος Comenius. Ο χρόνος όμως πέρασε πολύ γρήγορα, η ώρα ήταν ήδη 12.30΄ και η ελληνική ομάδα έπρεπε να ξεκινήσει για το αεροδρόμιο Ατατούρκ. Συγκεντρωθήκαμε  γρήγορα όλοι στην είσοδο του ξενοδοχείου, ανανεώσαμε το ραντεβού μας στο Alliste της Ιταλίας ? 21-26 Μαΐου 2013 -  για το τρίτο μέρος των εργασιών του προγράμματος.

Στο μυαλό μας η δεύτερη συνάντηση του προγράμματος Comenius. Και αυτή η συνάντηση διαφορετική όπως και η προηγούμενη στην Ισπανία. Ένα ευρωπαϊκό μωσαϊκό, μια ποικιλία γλωσσών, μια ποικιλία εθίμων και θρησκειών με διάθεση για συνέχιση της συνεργασίας. Γι? αυτήν την ιδιαίτερη μεσογειακή συνεργασία. Ισπανοί, Έλληνες, Ιταλοί και Τούρκοι. Χωρίς καμιά δυσκολία στην επικοινωνία. Γιατί μιλούσαμε όλοι πλέον μια γλώσσα: την εκπαιδευτική.

 

Ο Δ/ντής του Σχολείου και υπεύθυνος του προγράμματος                    Η Σχολική Σύμβουλος

                    Σπανουδάκης Αντώνιος                                     Γερούκη Μαργαρίτα

               Οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί

        Πανταλέων Παρασκευή, Ψαράκη Μαρία, Κουτσαυτάκη Πηνελόπη, Χαχλάκης Γεώργιος

Copyright © 2017. All Rights Reserved.